March 28, 2010

My word's



The future is scary and painful and full of uncertainties,
(未來是可怕的,痛苦的和充分的不確定性,)

There been very few times where I've felt unhappy,
(有幾次非常那裡我感到不快樂,)

But I feel as though I understand all that now is not about good or bad ,
(但我感覺好像我明白一切,現在是不是好還是壞,)

it true after all everything has helped me in some way,
(所有的一切都却是在某種程度上幫助我,)

but i think nothing that happen being pointless,
(但我覺得沒什麼事情是無意義的,)

the bitter thing,
(痛苦的事情,)

the fun things,
(有趣的事情,)

it because of her,
(都是因為她,)

That I'm here right now
(所以有現在我在這裡)

I can say that everything that happens now is precious part of my life.
(我可以說,現在發生的一切,对我来说是我的生命最珍貴时刻。)

All I can do is Love you more.
(我所能做的就是愛你多一 點。)

1 comment: